Lysfanga : The Time Shift Warrior
Los Królestwa zależy od ciebie... ciebie... i ciebie. Cofnij czas, by stworzyć kopie twoich «ja» z przeszłości, i walcz wraz z armią własnych siebie. Stań się legionem i triumfuj nad hordami potworów, by uratować Antalę w tej taktycznej grze hack’n’slash.
Po pięciuset latach pokoju nowe zagrożenie zawisło nad Antalą. Jej los zależy od ciebie, Imë, Lysfangi Nowego Królestwa, obrończyni kraju. Starożytne miasta, dotychczas zaklęte w czasie, są znów wolne. Stare zło zdołało się wyswobodzić, zagrażając pokojowi.
Ale nie będziesz sama. Obdarowana przez samą Boginię Czasu mocami władzy nad czasem, jakich żaden Lysfanga wcześniej nie miał, posiadasz umiejętność cofania czasu w walce, by przywołać do pomocy kopie twojego «ja» z przeszłości. Doskonal swą moc przekształcania się w legion i unicestwiaj hordy zbiegłych demonów, znanych jako Raxy.