Madden NFL 24
Oceny i orientacja sytuacyjna twoich towarzyszy mają teraz większy wpływ na rozgrywkę i dają ci większą pewność siebie, dzięki czemu masz większą pewność odbiorów, zyskujesz kolejne jardy i bardziej efektywnie atakujesz piłkę futbolową.
Technologia SAPIEN to krok naprzód jeśli chodzi o realizm i różnorodność sylwetek zawodników NFL, co przekłada się na realistyczne ruchy sportowców.
Osiągnij wielkość w trakcie swojej kariery NFL, dzięki zmieniającemu zasady gry sterowaniu FieldSENSE. Wybierz pozycję i budowę ciała, spersonalizuj swoją supergwiazdę i zaliczaj cele – na przykład w NFL Combine – aby dowiedzieć się, na które miejsce w drafcie możesz liczyć. Awansuj aż do 99 OGL i zbuduj własne dziedzictwo, zaliczając całkiem nowe mini-gry i oceniając zawodnika na różnych pozycjach. W ciągu roku zyskasz też personalizowane awatary.
Ta gra zawiera opcjonalne zakupy wirtualnej waluty w grze, którą można wykorzystać do nabywania wirtualnych przedmiotów w grze, w tym losowo wybranych, wirtualnych przedmiotów w grze.