Mafia II: Edycja Ostateczna
Vito Scaletta angażuje się w sprawy mafii, chcąc spłacić długi swego ojca. Wraz z kolegą, Joem, Vito szybko pnie się w górę hierarchii, popełniając przestępstwa, z którymi wiążą się duże zyski… ale i konsekwencje.
Fabuła inspirowana kultowymi historiami mafijnymi, pełna blichtru, ale i poczucia niemożności ucieczki przed konsekwencjami swoich czynów.
Powojenne Empire Bay to ogromne amerykańskie miasto pełne możliwości, w którym kwitnie przemysł i przestępczość.
Po raz pierwszy w historii przeżyj wszystkie historie Mafii II dzięki jednemu pakietowi i w jakości HD.