Edycje Mafia III: Definitive Edition
Po tym jak zastępcza rodzina Lincolna Claya zostaje zdradzona i zabita przez włoską mafię, Lincoln buduje nową rodzinę i wypala ścieżkę zemsty wśród mafiosów odpowiedzialnych za jego tragedię.