Mages of Mystralia
W świecie magii Twój umysł to najpotężniejsza broń. Poznaj tajniki magii i twórz własne zaklęcia, żeby pokonać wrogów, odnaleźć się w zdradzieckim terenie oraz naprawić błędy z przeszłości w królestwie Mystralia.