What is Mars4?
To learn more about the game, you can visit the whitepaper (Otwiera się w nowej zakładce).
The most important updates are being published on our Discord (Otwiera się w nowej zakładce) and Telegram (Otwiera się w nowej zakładce) channels. NFT owners get the information the very first - do not forget to verify yourself as a landowner on the Discord server.