Marvel Rivals
Marvel Rivals to drużynowa strzelanka PvP z superbohaterami z uniwersum Marvela! Stwórz drużynę gwiazd, połącz moce postaci, by zyskać umiejętności drużynowe, i stań do walki na zmiennych polach bitew z fizyką zniszczeń!