MARVEL Tōkon: Fighting Souls
Pora stworzyć drużynę marzeń i pokonać wrogów podczas dynamicznych walk 4 na 4. Wybieraj spośród 20 znanych postaci z uniwersum Marvela w momencie premiery. Każda z nich została stworzona w nowym, inspirowanym anime stylu, i wchodzi w skład imponujących drużyn, składających się zarówno z bohaterów, jak i złoczyńców.
Eksperymentuj ze składami drużyn, by odkrywać nowe kombinacje, synergie i strategie. Walcz na arenach inspirowanych lokacjami znanymi z uniwersum Marvela, z których niektóre zawierają interaktywne przejścia między arenami.
Zmierz się lokalnie ze znajomym lub dołącz do walki z maksymalnie 64 graczami w sieciowej² poczekalni, w tym w standardowych trybach rywalizacji. Poznaj każdą z drużyn dzięki przeznaczonemu dla jednego gracza trybowi epizodu, który przedstawi drużynową dynamikę oraz historię.
Doświadcz akcji w MARVEL Tōkon: Fighting Souls dzięki wysokiej wydajności w postaci 60 klatek na sekundę (wartość zablokowana w walce) i niezwykle przejrzystej grafice w rozdzielczości 4K³.