Marvel: Strażnicy Galaktyki
Odpal odrzutówki Star-Lorda i rusz w szaloną podróż przez kosmos w tej trzecioosobowej przygodowej grze akcji będącej zupełnie nową odsłoną przygód Strażników Galaktyki Marvela. Z nieprzewidywalnymi Strażnikami u boku bierz udział w kolejnych wybuchowych potyczkach, w których nowe i znane postacie Marvela uwikłane w galaktyczny konflikt walczą o losy wszechświata. Dasz radę! Chyba.
Wcielasz się w Star-Lorda, którego śmiały, nieuznający żadnych granic styl walki daje Ci do dyspozycji pistolety żywiołów, kopnięcia napędzane odrzutowymi butami czy zespołowe ataki. Ze Strażnikami walczącymi u Twojego boku decyduj o przebiegu starć i obezwładniaj przeciwników popisowymi atakami. Konsekwencje Twoich działań podejmowanych w trakcie galaktycznej podróży wahać się będą od żartobliwych po wręcz niespodziewane.
Twoja nowo utworzona grupa odmieńców wyrusza, by uratować wszechświat w tej świeżej, a jednocześnie wiernej oryginałowi odsłonie przygód Strażników Galaktyki. Nieoczekiwanie zapoczątkowujesz serię katastrofalnych wydarzeń, które prowadzą do szalonej podróży przez światy zamieszkane przez znane i oryginalne postacie Marvela. Podgłośnij gwiazdorską składankę z lat 80. i przygotuj się do akcji.
Kupno cyfrowej wersji gry odblokuje wczesny dostęp do stroju Społecznego Lorda dla Star-Lorda.