Marvel’s Midnight Suns – Burza krwi
Ororo Munroe, znana lepiej jako Storm, wykorzystuje swoje mutacyjne zdolności, aby manipulować modelami pogodowymi wedle swojej woli. Dodaj tę doświadczoną przywódczynię X-Menów do swojej drużyny Midnight Suns i wykorzystaj jej moce kontrolowania pogody, aby wziąć udział w nowych misjach fabularnych, plus bonusowym finale dla tych, którzy posiadają i ukończą wszystkie misje DLC zawarte w Przepustce Sezonowej Marvel's Midnight Suns.
Storm odwiedza Nowy Jork z nadzieją zrekrutowania nowego mutanta do Szkoły Xaviera dla Utalentowanej Młodzieży (Xavier's School for Gifted Youngsters). Zniknął on jednak w chaosie wywołanym niedawną plagą wampirów. Zebrawszy wraz z innymi X-Menami – Wolverinem i Magikiem – grupę poszukiwawczą, Storm wyrusza na jego poszukiwanie z pomocą Midnight Suns. Ale w ich pościgu pojawia się złoczyńcza konkurencja – Sin, mastermind Hydry i wnuczka niesławnego Red Skulla, ma nikczemne plany wobec zaginionego mutanta.
Uczyń pogodę swoją bronią, poraź wrogów błyskawicą i uderz w nich silnym wiatrem jako Storm. Jeśli sprostasz wyzwaniu i pomyślnie ukończysz wszystkie misje fabularne dla Deadpoola, Venoma, Morbiusa i Storm, czeka Cię ostateczne starcie z odwiecznym potworem z mitu!
Zawartość jest dostępna w ramach Przepustki Sezonowej i wymaga gry Marvel's Midnight Suns. Odblokowanie dodatkowej misji fabularnej wymaga nabycia i ukończenia wszystkich dodatków cyfrowych z Przepustki Sezonowej.