Marvel's Midnight Suns Digital+ Edition
Dostosuj wygląd swojej drużyny superbohaterów w wersji Marvel's Midnight Suns Digital+ Edition, która zawiera podstawową wersję gry Marvel's Midnight Suns i 11 skórek premium.
Gdy demoniczna Lilith i jej przerażająca horda łączą siły ze złą armią Hydry, do akcji muszą wkroczyć przedstawiciele mrocznej strony Marvela. Jako Hunter poprowadzisz niezwykłą grupę doświadczonych superbohaterów i groźnych wojowników o nadprzyrodzonych mocach do zwycięstwa. Czy prawdziwe legendy takie jak Doktor Strange, Iron Man i Blade będą potrafiły zapomnieć o wzajemnych animozjach w obliczu grożącej wszystkim apokalipsy? Jeśli zamierzasz ocalić świat, musisz nauczyć się zawierać sojusze, aby poprowadzić do walki legendarną drużynę Midnight Suns.
Mając do dyspozycji szereg postaci i umiejętności, które można ulepszać, stworzysz własną, niepowtarzalną wersję bohatera o imieniu Hunter i odeślesz armię Lilith z powrotem do zaświatów.