Marvel's Spider-Man 2
Niesamowita moc symbionta zmusza Petera Parkera i Milesa Moralesa do desperackiej walki. Czy uda im się odnaleźć równowagę między życiem prywatnym i przyjaźnią a ochroną potrzebujących pomocy w tym ekscytującym rozdziale słynnej serii Spider-Man?