Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Nastoletni Miles Morales stara się przyzwyczaić do nowego otoczenia, jednocześnie idąc w ślady swojego mentora, Petera Parkera, i stawiając pierwsze kroki w roli Spider-Mana. Kiedy na życiu mieszkańców jego dzielnicy kładzie się cieniem brutalna walka o władzę, Miles będzie musiał znaleźć swój własny sposób na bycie Spider-Manem.
Miles Morales odkrywa spektakularne moce, które odróżniają go od jego mentora, Petera Parkera. Opanuj wyjątkowe bioelektryczne ataki jadem i moc ukrywania się, a także widowiskową akrobatykę na sieciach, gadżety i różnorodne umiejętności.
W marvelowskim Nowym Jorku wybuchła wojna o władzę między podstępną korporacją energetyczną i uzbrojonymi w nowoczesną technologię przestępcami. Nowa dzielnica Milesa znalazła się w centrum sporu, a nastolatek musi poznać cenę, jaką trzeba zapłacić za stawanie się bohaterem, a także zdecydować, co poświęci w imię większego dobra.
Przemierzaj pokryte śniegiem ulice tętniącej życiem dzielnicy, w której Miles stara się zakorzenić. Kiedy zacierają się granice między jego życiem osobistym i zwalczaniem przestępczości, bohater odkrywa, komu może ufać oraz co tak naprawdę oznacza być u siebie, w domu.
Korzystaj z licznych opcji pozwalających dopasować jakość grafiki do różnych urządzeń, odblokowanego limitu klatek na sekundę oraz obsługi innych technologii, w tym zwiększających wydajność technik NVIDIA DLSS 3 oraz DLSS 2, poprawiającej jakość obrazu techniki NVIDIA DLAA, a także ograniczającej opóźnienia techniki NVIDIA Reflex. Wspierana jest również technologia skalowania AMD FSR 2.1, Intel XeSS oraz IGTI.
Podziwiaj kinowe ujęcia marvelowskiego Nowego Jorku dzięki obsłudze różnych formatów, w tym proporcji 16:9, 16:10, 21:9, 32:9 i 48:9. Konfiguracja proporcji 48:9 z trzema monitorami jest obsługiwana za pomocą technologii NVIDIA Surround i AMD Eyefinity.