Mechwarrior 5 Modding Toolkit
Witajcie w wewnętrznej sferze, najemnicy. Edytor modyfikacji do MechWarrior 5: Mercenaries daje możliwość zaprojektowania i stworzenia modyfikacji z wykorzystaniem pełnego potencjału Unreal Engine 4 i projektu rozwojowego MechWarrior 5: Mercenaries!