Medieval Dynasty – Digital Supporter Pack
Digital Supporter Pack do Medieval Dynasty zawiera różne cyfrowe fanty, które pogłębią wrażenia z gry i dają dostęp do unikalnych materiałów, takich jak album z grafikami, materiały wideo zza kulis oraz oryginalna ścieżka dźwiękowa.
Ciesz się dźwiękami niepowtarzalnych utworów napisanych specjalnie dla Medieval Dynasty. Zróżnicowana ścieżka dźwiękowa autorstwa Queen of Noise (Far Cry 5, AC Odyssey) sprawi, że zapomnisz o chwili obecnej i przeniesiesz się do Średniowiecza!
Cały obszar gry w pigułce – cyfrowa mapa zapewnia przegląd wielkiego, pięknie zaprojektowanego świata, w którym toczy się twoje życie w Medieval Dynasty.
Wyjaśnienia, pomoc techniczna, wskazówki i przydatne sztuczki – dzięki cyfrowej instrukcji nic cię nie zaskoczy!
Doświadcz historii na żywo! Zabieramy cię do średniowiecznej osady, żeby pokazać ci fascynujące podobieństwa do gry!
Z tego wideo dowiesz się więcej o ludziach, którzy spełnili swoje marzenia z Medieval Dynasty. Dołącz do naszej wycieczki po studiu i poznaj twórców oraz producentów, którzy opowiedzą ci o najlepszych chwilach podczas pracy nad grą.
Wszystkie cyfrowe elementy można znaleźć w folderze instalacyjnym gry w katalogu „Digital Supporter Pack Content” (Epic Games\Medieval Dynasty) po pobraniu pełnego pakietu DLC Digital Supporter.