Might & Magic Heroes 3
Po tym, jak został zamordowany przez zdrajców i wskrzeszony przez nekromantów jako nieumarły czarnoksiężnik, były król Erathii staje na czele sąsiadujących z nią wrogów, by odzyskać swe królestwo. Plany te zostają pokrzyżowane, gdy jego córka, Katarzyna, królowa Enroth, powraca na wybrzeża swej ojczyzny. Będąc na służbie atakowanej przez wrogów zewnętrznych i wewnętrznych Erathii stajesz na czele największych bohaterów królestwa i najdzikszych stworzeń. Dowodząc siłami królowej Katarzyny walczysz o to, by mogła odzyskać swój tron, odkryła zabójców ojca i uwolniła go z więzienia nieumarłego ciała.
W demonicznym królestwie Eeofol Lucyfer Kreegan otrzymuje wizję, by stworzyć „Ostrze Armagedonu” i podpalić cały świat. Pragnąc zdetronizować tego szalonego króla, Katarzyna dokonuje inwazji. Jednak jej generałowie donoszą o pojawieniu się ognistego Feniksa oraz tajemniczych żywiołaków. Katarzyna rozmyśla nad swoim następnym ruchem i zastanawia się — czy te omeny zwiastują zwycięstwo Erathii… czy też koniec świata?
Sandro to pragnący władzy czarnoksiężnik, który poszukuje dwóch potężnych artefaktów, dzięki którym zapanuje nad całym Antagarichem. W siedmiu emocjonujących kampaniach czterech dzielnych Herosów musi odnaleźć legendarny miecz Anielskiego Przymierza, by pokonać siły nieumarłych.