Mighty Fight Federation
Zostaw z przeciwników plamy na ścianach areny, wystrzel ich w powietrze i wyprowadzaj brutalne ciosy. Wybierz jedną z 14 postaci o unikalnych stylach gry. Zmierz się w meczach 1 kontra 1, stwórz drużynę z innymi wojownikami lub oddaj się chaosowi z innymi graczami.
Mighty Fight to powrót do klasycznych walk na arenie 3D, ale z naciskiem na fundamenty gier walki. Wybieraj z listy postaci, z których każda posiada unikalne i rozbudowane kombosy. Wykorzystaj mechanikę Hype'a, aby się ustawiać, wykonywać uniki, kontrować i przechytrzać wrogów. Mighty Fight rzuca nowe spojrzenie na gatunek, oparty na rywalizacji znanej z gier imprezowych.
W rozległych przestrzeniach kosmosu żyje istota o niesamowitej kosmicznej mocy, znana tylko jako Hyperion. Posiadając zdolność naginania rzeczywistości do swojej woli, zebrał najwspanialszych wojowników z całego multiwersum. Jaki jest jego cel? By zmierzyć ich ze sobą w najbardziej elektryzującym wydarzeniu pay-per-view we wszechświecie: The Mighty Fight Federation!