Mind Scanners
Mind Scanners to retrofuturystyczna symulacja psychiatryczna, w której diagnozujesz obywateli dystopijnej metropolii. Odkryj całą rzeszę najdziwniejszych postaci i pomóż im, wykorzystując urządzenia terapeutyczne w stylu arkadowym.
Mind Scanners to retrofuturystyczna symulacja psychiatryczna, w której diagnozujesz obywateli dystopijnej metropolii. Odkryj całą rzeszę najdziwniejszych postaci i pomóż im, wykorzystując urządzenia terapeutyczne w stylu arkadowym. Zarządzaj swoim czasem i zasobami, by utrzymywać Strukturę (The Structure) w równowadze. Pamiętaj, to Ty bierzesz pełną odpowiedzialność za swoich pacjentów.