To twój pierwszy dzień w Monster High, gdzie wszystkie potwory są mile widziane… ale dochodzi do dziwnych wydarzeń. Stwórz swoją unikalną postać i zbadaj przerażającą tajemnicę, jaką skrywają ukryte pomieszczenia. Z Ekipą Boo możesz odkryć upiorne tajemnice Monster High.Ocal Monster High, tworząc swojego autentycznego potwora w tej upiornej, tajemniczej przygodzie!
To twój pierwszy dzień w Monster High, gdzie wszystkie potwory są mile widziane… ale dochodzi do dziwnych wydarzeń. Czy uda ci się rozwikłać tajemnicę drzwi i pradawnych kluczy, aby przywrócić szkołę do swojej autentycznej, budzącej grozę wspaniałości? Graj i odkrywaj upiorne tajemnice.
Stwórz swoją unikalną, potworną postać, korzystając ze skarbnicy różnorodnych gatunków potworów, umiejętności i przerażających stylów. Zbadaj szkołę ze swoimi najlepszymi potwornymi przyjaciółkami: Clawdeen Wolf TM, Draculaura TM, and Frankie Stein TM. Odkrywaj przyprawiające o gęsią skórkę wskazówki i nowe, potężne umiejętności. Jesteś nowym członkiem Ekipy Boo, więc czeka cię urokliwa przygoda!
ROZWIĄZUJ UPIORNE TAJEMNICE – odkryj sekrety ukrytych pomieszczeń i dowiedz się, co się dzieje w Monster High.