Monster Jam Steel Titans 2
Nowe tryby online dla wielu graczy, 38 maszyn do wyboru i 5 nowych otwartych światów! Kierowcy będą trenować w Camp Crushmore i rywalizować na autentycznych stadionach, by sięgnąć po tytuł mistrza mistrzów!
Zawody! Rywalizuj jak zawodowcy na 12 autentycznych stadionach i w trybach gry przypominających prawdziwe zawody!