Montabi
Stwórz drużynę niepowtarzalnych Montabi w grze z gatunku Roguelike Deckbuilder o zbieraniu stworów. Opanuj ich niesamowite zdolności, wykorzystaj strategiczne synergie i uratuj miasto w taktycznych, turowych starciach!
Jeśli masz zamiar zostać bohaterem i ocalić miasto, musisz zdobyć Montabi! Każdy Montabi ma własny zestaw umiejętności, co zapewni twojej trójce nieskończoną liczbę kombinacji opcji i synergii. Zbieraj gadżety, ekwipuj talizmany i wytyczaj drogę do zwycięstwa!
Szkol swoje Montabi, aby rosły w siłę, odblokowując nowe ruchy, wzbogacające strategię drużyny. Awansując na kolejne poziomy, Montabi ewoluują, przybierając coraz potężniejsze postacie, zdobywając nowe zdolności kart i rozszerzając arsenał opcji taktycznych. Jeśli postawisz na współpracę ze swoimi Montabi, nie będzie dla was rzeczy niemożliwych!
Stosuj najskuteczniejsze strategie, aby pokonać złoczyńców w wyjątkowym systemie rozgrywki opartym na siatce 3x3. Wyjątkowe zdolności poszczególnych Montabi zapewnią ci nieskończoną liczbę opcji, dzięki którym przechytrzysz przeciwnika i odniesiesz zwycięstwo. Pamiętaj tylko, żeby co jakiś czas odpocząć w kafejce i odzyskać punkty życia!
Do wyboru masz różnych trenerów, z których każdy ma własny styl rozgrywki. Chcesz idealnie rozstawić drużynę, podejść blisko do przeciwnika i stoczyć bój, czy może wzmocnić swoje Montabi sycącym posiłkiem? Stawką jest ocalenie miasta, a zatem wszystkie ręce na pokład! Pamiętaj, że trzeba na niego uważać! Podobnie jak król w rozgrywce szachowej, jeśli trener zostanie pokonany, gra się zakończy.