MORDHAU – Adventurer Pack
Staw czoła hordom jako jeden z poszukiwaczy przygód w tym dodatku zainspirowanym fantasy. Cztery kompletne pancerze z korespondującymi rodzajami broni to wystarczający arsenał na rozgromienia każdego rodzaju wroga, czy to zwyczajnych przeciwników, czy to najeźdźców nie z tego świata.