MORDHAU – Archduke Set
Dodatek Archduke Set obejmuje zbroję mocno zainspirowaną gotycką zbroją płytową z XV wieku i elegancki, grawerowany berdysz. Ten dodatek zawiera jeden z najbardziej złożonych projektów zainspirowanych przez historię. Zabłyśniesz w tym zestawie pancerza dzięki nowo dodanemu wariantowi wzoru, który odblokowuje różne odcienie metalu dla każdego elementu. Załóż luksusowy, żłobkowany pancerz i niewidziane dotychczas konfiguracje z nową szarfą zastępującą fartuch. Wyróżniaj się w zdobionej salacie w średnim lub ciężkim wariancie, urozmaiconej dodatkowym jelenim porożem.