MORDHAU – pakiet broni Banisher Weapon Pack
Dobądź legendarnych narzędzi zniszczenia dzięki pakietowi zawartości do pobrania Banisher Weapon Pack. Coś więcej niż zwykła stal – ten oręż wykuty na demony przetnie ludzką skórę z boską mocą.