MORDHAU – Dragon Set
To DLC zawiera zestaw pancerza Dragon Armor i miecz Dragon Greatsword, czyli najbardziej ekstrawaganckie i bogate w szczegóły przedmioty w historii MORDHAU. Inspiracją dla starannie zaprojektowanego zestawu Dragon Set były zbroje królów i władców z XVI wieku. Zestaw pancerza aż do ostatniego segmentu zdobią grawerowane i tłoczone detale, a jego głównym motywem jest widoczny na hełmie smok wyłaniający się z pęku pawich piór. Smok spleciony jest również z rękojeścią wielkiego miecza, gotowy pożreć każdego wroga, który ośmieli się stanąć na drodze króla.