MORDHAU — Gold Edition
MORDHAU to osadzony w średniowiecznym świecie slasher dla wielu graczy z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby. Wkrocz jako najemnik na szaleńcze pole bitwy dla nawet 64 graczy i poznaj fikcyjny, ale realistyczny świat, gdzie doświadczysz brutalnej i satysfakcjonującej walki wręcz, do której chce się wracać.