Mortal Kombat 1
Odkryj odrodzone uniwersum Mortal Kombat stworzone przez Boga Ognia Liu Kanga. Mortal Kombat 1 rozpoczyna nową erę w kultowej serii z nowym systemem walki, trybami gry i ruchami fatality!