MK1: Ghostface
Panika ogarnęła wymiary, ponieważ mieszkańcy obawiają się, kto może być następną ofiarą seryjnego mordercy. Ten pakiet zawiera grywalną postać Ghostface'a, w tym wszystkie nowe zestawy ruchów bazujące na serii Krzyk.