MK1: Zestaw Kombat
Zestaw Kombat zawiera skórkę postaci Johnny'ego Cage'a z głosem i podobizną aktora i mistrza sztuk walki Jean-Claude'a Van Damme'a, a także 6 grywalnych postaci i 5 wojowników Kameo.