MK1: Peacemaker
Christopher Smith, Peacemaker, najwyżej ceni sobie pokój. Do tego stopnia, że zabije każdego, kogo będzie trzeba, aby go osiągnąć.
Ten zestaw zawiera grywalną postać Peacemakera, wzorowaną na Legionie Samobójców DC, wraz ze wszystkimi nowymi zestawami ruchów.