Motorbike Evolution 2024 to pierwsza odsłona mająca na celu uchwycenie ewolucji motocykli we franczyzie Engine Evolution. Świat motocykli rozszerza się, oferując ciekawsze miejsca wyścigowe, nowe wyzwania balansujące i wiele więcej! Wprowadzenie tak dużej ilości zawartości przyniesie zupełnie nowy zestaw wyzwań do pokonania w fazie wczesnego dostępu.