MudRunner
Prowadź 19 niesamowitych pojazdów terenowych, każdy z innymi właściwościami i dodatkami. Wykonuj zlecone Ci misje i doręczenia w ekstremalnych warunkach, w dzikich, niezbadanych krajobrazach z dynamicznym cyklem dzień — noc. Odkrywaj wciągający otwarty świat z ulepszoną grafiką. Przemierzaj grząski teren, pokonuj wartkie rzeki i inne przeszkody które realistycznie reagują na wagę i przemieszczanie się pojazdu przy pomocy zaawansowanego silnika fizycznego gry.
Korzystając z mapy, kompasu, wyciągarki i własnych umiejętności za kółkiem, zmierz się z wyzwaniami w trybie pojedynczym lub wieloosobowym, łącząc siły z trzema innymi graczami.