The Valley DLC
Zwiększ swoje możliwości w grze MudRunner dzięki dodatkowi The Valley DLC! Zasiądź za kierownicą 3 nowych pojazdów i odkryj The Valley — nową letnią mapę lasu o wielkich rozmiarach, na której możesz w pełni wykorzystać moc swoich potężnych ciężarówek. Po pobraniu dodatkowa zawartość będzie od razu dostępna w grze.