Piracki żywot wzywa ciebie i Peppę! Otwórz się na nowe wyzwania, takie jak impreza urodzinowa Psa Danny’ego i poszukiwanie skarbu z Kapitanem Wieprzem. Wypróbuj ponad 30 nowych interakcji, od zabawy latawcem po wywieszanie pirackiej bandery. Ahoj, przygodo!
Rozwiń żagle w tej wyjątkowej pirackiej przygodzie, w której możesz żeglować na łodzi Kapitana Wieprza i szukać ukrytego skarbu! Zbadaj nowe miejsca, takie jak krecia norka Molly, lub zjedz śniadanie z Belindą Miś w jej domku!
Czeka na ciebie mnóstwo nowych opowieści, od tańców na urodzinach Psa Danny’ego do zabawy w udawanie na Wyspie Skarbów! Po drodze możesz sięgnąć po hula-hop, puszczać latawiec, podnieść piracką flagę, pogadać z Papugą Polly i wypróbować ponad 30 nowych interakcji.
ZOSTAŃ PIRATEM: Urodziny Psa Danny’ego zamieniają się w zamorską wyprawę po skarb!