My Lovely Wife
My Lovely Wife zgłębia przeżycia mężczyzny w żałobie po nagłej śmierci jego ukochanej żony. Odkryj, co człowiek jest w stanie zrobić w imię miłości i poznaj znaczenie odpuszczania w tej mieszance symulatorów randkowania, zarządzania i alchemii.