NBA 2K21
NBA 2K21 to najnowsza odsłona znanej na całym świecie, bestsellerowej serii NBA 2K. Oferuje rewelacyjne usprawnienia najlepszej w klasie rozgrywki, funkcji rywalizacji oraz społecznościowych i zaawansowanych, zróżnicowanych trybów. Świat koszykówki i kultury NBA, w którym Everything is Game, pochłonie Cię bez reszty w NBA 2K21.
Wyrusz w filmową podróż przez świat koszykówki i osiągnij zamierzony cel: National Basketball Assocation. Spersonalizuj swojego gracza w trybie MyPLAYER i spraw, że osiągnie szczyt kariery i stanie się gwiazdą sportu. Zapisz się na kartach historii światowej koszykówki.
Żyj tylko koszykówką w wirtualnej dzielnicy, która nigdy nie zasypia i w której zawsze jest coś do zrobienia. Rozgrywaj uliczne mecze 3 na 3 ze swoją ekipą albo zawalcz o wyższe stawki w meczach 5 na 5 ProAm. Kupuj najnowsze buty i ubrania z limitowanej kolekcji. Podciągnij umiejętności swojego MyPLAYER w lokalnym centrum szkoleniowym. W trybie NEIGHBORHOOD nigdy nie przestajesz myśleć o koszykówce. Everything is Game.
Wskocz po prostu do rozgrywki i rozegraj szybki mecz przeciwko komuś znajomemu lub SI. Czekają Cię 4 kwarty intensywnej koszykarskiej rozgrywki NBA 2K. Wybierz ulubioną drużynę — lub drużynę Classic bądź All-Time — i nie oddawaj piłki przy pomocy nowatorskich funkcji sterowania i personalizacji. To tryb z najbardziej autentyczną rozgrywką NBA.
Korzystaj z zaawansowanej funkcji Pro Stick, żeby mieć niezrównaną kontrolę nad piłką. Rzucaj z półdystansu lub dwutaktu z nowym poziomem precyzji i umiejętności. I odblokuj popisowe ruchy z dryblingiem, żeby grać w jeszcze lepszym stylu.
Zażyj kąpieli słonecznej w grach 1 na 1, 3 na 3 i 5 na 5. Nowa lokalizacja w trybie Neighborhood w 2K21 pozwala Ci grać przy plaży. I ma nową oprawę graficzną. Popisuj się umiejętnościami i stylem gry w Park, graj drużynowo w Pro-Am i zgarniaj nagrody w nieustannie aktualizowanych 2K Compete Events.
Ubieraj się jak na koszykarza przystało dzięki nowej limitowanej kolekcji ubrań i butów od ulubionych firm produkujących odzież, obuwie i akcesoria. Graj przy akompaniamencie dynamicznej ścieżki muzycznej 2K21 z utworami najpopularniejszych artystów z całego świata oraz wschodzących gwiazd muzyki, które tylko czekają na odkrycie.