Uzyskaj dostęp do odblokowanej liczby klatek na sekundę i ciesz się Need for Speed w rozdzielczości 4K – tylko na PC. Poczuj adrenalinę podczas wyścigów, używając kierownic i urządzeń peryferyjnych szerokiej gamy producentów, takich jak Logitech, Thrustmaster i Fanatec.
Odkryj Ventura Bay. Przedzieraj się przez zatłoczone ulice i pędź po krętych szosach wiodących przez kaniony do portu.
Nowa odsłona Need for Speed to 5 wyjątkowych trybów umożliwiających zdobywanie reputacji: „Tempo”, „Styl”, „Tuning”, „Ekipa” i „Poza prawem”.
Staw czoła fenomenalnym kierowcom ulicznym Ventura Bay dzięki darmowym aktualizacjom wyzwania Eddiego i stań się mistrzem fotografii, korzystając z trybu zdjęć profesjonalnych. Zdobądź Hoonicorna Kena Blocka i Diablo Morohoshi-sana.
Wkrocz do bogatego świata i stań się częścią porywającej opowieści, która rozgrywa się w całym Ventura Bay.