Neurodeck
Neurodeck to psychologiczna gra karciana, która zachęca do stawienia czoła własnym lękom. Zbuduj swoją talię kart oraz zdolności, biorąc udział w testach psychologicznych, odwiedzając pokoje oraz medytując. Zmierz się ze swoimi fobiami i pokonaj je za pomocą kart inspirowanych prawdziwym życiem.
Zainspirowana świetnymi tytułami jak Slay the Spire, Monster Train oraz Gordian Quest gra Neurodeck oferuje świeżą i oryginalną rozgrywkę!