Never Alone (Kisima Ingitchuna)
Never Alone to klimatyczna platformówka logiczna stworzona we współpracy ze społecznością rdzennych mieszkańców Alaski, Iñupiat. Fabuła gry opiera się na ich tradycyjnych wierzeniach przekazywanych z pokolenia na pokolenie.
Nad tą grą, która znalazła się na ponad 75 listach najlepszych gier 2014 roku i zdobyła tytuł „Najlepszego debiutu” na BAFTA Games Awards w 2015 roku oraz tytuł „Gry roku” i „Najbardziej wpływowej gry” na Games for Change Awards tego samego roku, pracowało niemal 40 przedstawicieli starszyzny rdzennych mieszkańców Alaski, gawędziarzy oraz członków lokalnych społeczności.
Odkryjesz zachwycające środowiska, dokonasz bohaterskich czynów i spotkasz legendarne postacie z opowieści Iñupiaq – wszystko to okraszone narracją rdzennego mistrza gawędziarstwa w języku Iñupiaq.
Graj jako Nuna lub Lis. Przełączaj między nimi, kiedykolwiek zechcesz, za jednym przyciśnięciem guzika lub pozwól im grać ramię w ramię, w trybie lokalnej współpracy, polegając na wyjątkowych umiejętnościach każdej z postaci, by odnieść sukces. Nuna potrafi wspinać się po drabinach i linach, przesuwać ciężkie przeszkody oraz rzucać swoim bolasem w cele, aby rozwiązać zagadki. Lis mieści się w małych przestrzeniach, których Nuna nie może dosięgnąć, wspinać się po ścianach oraz wysoko skakać.
Uzyskaj dostęp do fascynujących materiałów wideo – starszyzna, gawędziarze i inni członkowie rdzennej społeczności Alaski podzielą się wiedzą oraz historiami na temat swojej kultury, wyznawanych przez nią wartości, a także niesamowitego świata Arktyki. Gracze zobaczą ponad 30 minut tego rodzaju wywiadów.