Jakie opcje zakupów w grze oferuje wasz produkt?
Neverwinter oferuje w Epic Games Store walutę wirtualną o nazwie Zen, którą można wykorzystać do zakupu przedmiotów oraz usług za pośrednictwem sklepu Zen Store w grze.
Czy do zakupów w grze ten produkt używa platformy płatniczej Epic Games, czy waszej własnej? Uwaga: Epic Games nie może zapewnić szczegółów ani zwrotów żadnych transakcji dokonanych poza platformą płatniczą Epic.
Podczas grania w Neverwinter za pośrednictwem platformy Epic Games Store wszystkie waluty wirtualne korzystają z platformy płatniczej Epic Games. Podczas gry na innych platformach wykorzystywane są różne platformy płatnicze.
Neverwinter nie wymaga od graczy zakupu jakiejkolwiek zawartości, żeby móc grać. Wszystkie zakupy są całkowicie opcjonalne.
Tak, możesz! Neverwinter oferuje giełdę Zen-Astral Diamonds Exchange, gdzie waluta zarobiona podczas aktywności w grze może zostać wymieniona z innymi graczami na Zen.