New Tales from the Borderlands: Deluxe Edition
Zapanuj nad swoim zakątkiem wszechświata w grze New Tales from the Borderlands – Deluxe Edition!
Najwyższy czas, by położyć kres wyzyskowi i pazerności korporacji. Niech chaos stanie się Twoją domeną.
Zadecyduj o losie altruistycznej pani naukowiec Anu, jej ambitnego i cwanego brata Octavio oraz zadziornej, ciskającej mrożonym jogurtem Fran. Nie mając nic do stracenia i wszystko do zgarnięcia, przyjdzie Ci przebrnąć przez pięć porywających rozdziałów pełnych uzbrojonych bandytów, bestii z innego świata i pysznych tacos.
Borderlands to nie tylko dom dla łowców skarbów, psycholi i prezesów korporacji zbrojeniowych – to także miejsce pełne zdeprawowanych, nieustraszonych cywilów, którzy próbują jakoś sobie radzić. Dzięki wielu powracającym, jak i świeżym twarzom, w tym robotowi-zabójcy o komediowych aspiracjach i mniej zabójczemu niż zwykle bandycie, ta niezapomniana opowieść z pewnością zachwyci nowych i starych fanów.
Podejmowane przez Ciebie decyzje zaważą o tym, jak potoczy się Twoja historia. Niezależnie od tego, czy ziści się wizja Anu o wszechświecie, w który sprzedaje się nie tylko broń, marzenie Octavio o sławie i fortunie, czy zmrożona intryga Fran, która chce się zemścić – ich sukces lub porażka zależą od Ciebie.