Nioh 2 – The Complete Edition
Poczuj prawdziwe emocje, jakie będą towarzyszyć Ci w tej brutalnej, pełnej akcji grze RPG typu masocore podczas śmiertelnych bitew z hordami nieustraszonych Yokai. Stwórz własnego oryginalnego bohatera i rozpocznij przygodę, podczas której wyruszysz w podróż przez zdewastowane miejsca w Japonii w okresie Sengoku.
Nioh 2: Complete Edition zawiera treści z gry Nioh 2, a także 3 dodatkowe rozszerzenia, Uczeń Tengu, Stolica w szponach mroku oraz Pierwszy samuraj.
Uczeń Tengu przenosi bohatera do końca okresu Heian, w którym klany Genji i Heike bezwzględnie ze sobą rywalizowały. Przeżyj bitwę, będącą prologiem, który odkrywa podłoże historii przedstawionej w Nioh 2.
Pierwszy samuraj zabiera bohatera do Przełęczy Suzuki na początku okresu Heian. W kulminacyjnym trzecim rozszerzeniu sagi Nioh 2, bohater ponownie zmierzy się ze swoim arcywrogiem, Otakemaru.