Nioh: The Complete Edition
Jesteś gotów, by umrzeć? Zagraj w najnowszą, brutalną grę akcji autorstwa Team NINJA i Koei Tecmo Games. W epoce samurajów samotny podróżnik ląduje u brzegów Japonii. Aby znaleźć to, czego szuka, musi on przedrzeć się przez zastępy okrutnych wojowników i nadprzyrodzonych stworów Yokai.
Ten dodatek otwiera region Tohoku, gdzie „jednooki smok” Date Masamune w tajemnicy gromadzi kamienie dusz.
Walcz podczas zimowego oblężenia Osaki i odkryj historię jednego z największych japońskich generałów okresu Sengoku, mężnego Sanady Yukimury.
Dołącz do letniego oblężenia Osaki u schyłku okresu Sangoku w ostatnim rozdziale przygód Williama.