No More Room in Hell 2
No More Room in Hell 2 to przerażający horror akcji w trybie współpracy dla 8 graczy. Rozpocznij rozgrywkę w pojedynkę, odnajdź znajomych w ciemności i przetrwaj w dynamicznej, nieskończenie regrywalnej apokalipsie zombie.