NOOB - The Factionless
Wybierz się w podróż z neomantą Basterem, barbarzyńcą Drekiem, kartomantką May i elementalistą Logsem, podczas której dążą do stania się elitą gry MMORPG Horizon i zdobycia najwyższego poziomu, Legendarnej klasy!
Zmierz się z setkami potworów i przemierzaj fantastyczne światy, aby zapewnić swojej gildii miejsce, na jakie zasługuje w świecie Horizon, wśród innych mitycznych gildii takich jak Noob, Justice, Roxxor i Pro Game Master.
Ale wyzwanie, przed którym staniesz, nie będzie ograniczone do świata Horizon: Twoje awatary będą wykonywać „prawdziwe” zadania w prawdziwym życiu. Historię można tworzyć zarówno w grze jak i w prawdziwym świecie!