Jaki jest obecny stan gry?
Gracze będą mieli wczesny dostęp do naszych postaci Guardian, a także funkcje na wczesnym etapie i funkcjonalność podstawowej pętli rozgrywki.
Gra będzie aktualizowana, gdy nowe funkcje będą gotowe i dostępne do opinii. Zostanie to określone przez nasze postępy rozwojowe.
Koncepcja Nyan Heroes zrodziła się z wspólnej miłości i podziwu zespołu programistów dla kotów.
Nyan i Neko: ukłon w stronę japońskiego „miauki” i ich terminu na „Cat”. Świętujemy kulturę kotów w każdym pikselu.
Mech Dynamics: To nie są twoje zwykłe powolne mechy. Wyobraź sobie dynamizm w stylu ewangelionu, napędzany zwinnością kotów w każdej bitwie.
Najpierw gra, zawsze: Podczas integracji blockchain esencja Heroes Nyan jest niezaprzeczalnie strzelcem dla wieloosobowych.
Opcjonalna interakcja Blockchain : Zaangażuj się z NFTS lub skupiaj się wyłącznie na rozgrywce, wybór spoczywa na graczu.
Czy bohaterowie NYAN wymagają mnie podłączenia zewnętrznego portfela? Jakie portfele obsługuje ten produkt?
Nyan Heroes nie wymaga zewnętrznego portfela, jednak zewnętrzne połączenie portfela jest obsługiwane za pomocą portfela fantomowego.