Obduction
Nowa przygodówka science-fiction od niezależnego studia Cyan, które stworzyło Myst.
Pewnej pochmurnej nocy, gdy spacerujesz nad jeziorem, z rozgwieżdżonego nieba spada organiczny artefakt, który z niewiadomych powodów i nie pytając o zgodę, przenosi Cię na drugi koniec wszechświata.
Dziwne światy Obduction wyjawią Ci swoje sekrety, jeśli odważysz się na ich eksplorację oraz rozważenie oferowanych przez nie wskazówek. Rozkoszując się nieziemskim pięknem i odkrywając enigmatyczne krainy, pamiętaj jednak, że Twoje wybory będą miały istotne konsekwencje. Teraz to Twoja historia.
„Piękna, doskonale skomponowana gra o innowacyjnym założeniu, które wydaje się zarazem znajome i zupełnie obce”.