Off The Grid - Early Access
Przygotuj się na zanurzenie się w ostatecznym trybie Extraction Royale, w którym PvP i PvE zderzają się w totalnej walce o przetrwanie! Wyspa Łez – niegdyś pełna obietnic, obecnie dystopijna strefa wojny – potrzebuje bohatera. Szkoda, że ​​cię to dopada.
Trzej światowi giganci gier połączyły siły, aby stworzyć najbardziej intensywne, pulsujące doświadczenie, jakie kiedykolwiek wymyślono. To nie jest kolejna strzelanka. To kolejna ewolucja cyberpunkowej wojny, wymyślona przez wizjonerskiego reżysera Neilla Blomkampa (Dystrykt 9, Elizjum), która wkrótce wywróci gatunek do góry nogami.
W grze Off The Grid Twoja misja jest prosta: przetrwać. Łup. Zdominować. Wejdź do wczesnego dostępu i doświadcz chaosu na własnej skórze, uwalniając nowe lokalizacje, broń i cybernetyczne kończyny, aby zbudować swojego najlepszego wojownika. Niezależnie od tego, czy walczysz w sercu bitwy Royale o wysoką stawkę, czy też odkrywasz wciągającą narrację o zniszczonej historii Teardrop Island, każda decyzja, którą podejmiesz, może być twoją ostatnią… lub twoją drogą do zwycięstwa.
Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w naszej podróży w ramach wczesnego dostępu. Wskocz już teraz i poznaj pierwszą falę lokalizacji, broni i trybów gry. Twoja opinia jest kluczowa dla naszego dalszego rozwoju gry — chcemy poznać Twoją opinię! Pomóż nam kształtować przyszłość Off The Grid, dzieląc się przemyśleniami na temat tego, co Cię ekscytuje i co może sprawić, że będzie jeszcze lepsza.
Przygotuj się, Zero. Wyspa Łez czeka. To coś więcej niż gra. To Twoja szansa, aby stać się częścią czegoś nowego, odważnego i przełomowego.