Przewiduj zachowania rynków, skutecznie sabotuj przeciwników i przełamuj monopole w Blue Chip Ventures! Czy Twoja firma dojdzie na szczyt, czy może ogłosi upadłość?
Aby osiągnąć wymagające cele tych kilkunastu scenariuszy będziesz musieć dać z siebie wszystko.
Kilka scenariuszy oznaczonych jako wyzwania wymagać będzie niemal bezbłędnego wdrożenia wszystkiego, co potrafisz, i nawet najbardziej doświadczeni weterani zwycięstwo będą musieli okupić ciężką harówką.