Olija
Olija to gra opowiadająca historię Faradaya, który wskutek zatonięcia swojego statku zostaje uwięziony w tajemniczym kraju Terraphage. Uzbrojony w legendarny harpun, musi wraz z pozostałymi rozbitkami opuścić nieprzyjazny ląd i powrócić do ojczyzny.
Poprzez eksplorację, elementy narracyjne i zacięte walki gracz poznaje osobliwy świat oraz jego mieszkańców — a wśród nich tytułową Oliję, tajemniczą kobietę, która z czasem zaczyna być ważna dla Faradaya. Inspirowana żeglarskimi historiami i grami przygodowymi Olija to opowieść o walce z tym, co nieznane.
— Walcz legendarnym harpunem i planuj posunięcia podczas rozgrywki platformowej, łamigłówek i walki.
— Uratuj innych rozbitków i poznaj ciekawe postacie, aby dowiedzieć się więcej o Terraphage i tajemniczej Oliji.
— Piękna i pełna melancholii ścieżka dźwiękowa w klimatach będących połączeniem flamenco, lo-fi oraz japońskiej muzyki tradycyjnej.